دخترم مهتا

شعری در سالگرد مهتا

1391/6/17 12:17
نویسنده : بابای مهتا
2,611 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شعری در سالگرد مهتا

کوهی به شانه دارم یک کوه از شراره             کوهی ز سنگ خارا چون خار بر نظاره

شد سالگرد مهتا اویی که یک نفس بود               میبینی این نفس را ؟ افتاده در شماره

راهی است روبه رویم پر سنگلاخ و تاریک         پای پیاده ام من صبرم شده سواره

در سالگرد مهتا این سینه پر خس و خاک       دیگر صفا ندارد این قلب پاره پاره

آهی به دل نهفته می سوزد این جگر را           چون این جگر بسوزد آهم زند شراره

در آسمان عمرت جفتی ستاره باشد        ناگه به اتفاقی تنها شود ستاره

باید قنوت برداشت دستی به استغاثه

شاید به خواب بینیم روی مهش دوباره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فاطمه
1 بهمن 90 19:19
باباجونی سلام به منم سری بزن انار جون برای همیشه از پیشمون رفت
فاطمه
3 بهمن 90 11:35
باباجونی سلام خوبی حالتون خوبه سرحالید
مه رخ
3 بهمن 90 18:06
امیدوارم خدا بهتون صبر بده متاسفانه شاهد پرواز یه دختر کوچولو ناز دیگه بودم انار خیلی زجر کشید اما الان خیالم راحته که انار و مهتای نازنینمون پیش فرشته هان پیش خدا خدا مواظبشونه
ما مان سونیا
5 بهمن 90 11:38
بهتون تسلیت میگم انشاا... خدای مهربون بهتون صبر بده به خدا توکل کنید و خواسته خدا رو محترم بشمارید و این رو بدونید در روز قیامت مهتای عزیز شفیع شما خواهد بود در ضمن شعر هاتون بسیار زیبا هستند و واقعا ادم رو متاثر میکنند به ما سر بزنید و با قد رنجتون خوشحالمون کنید
مادر کوثر و علی
6 بهمن 90 7:57
با اجازه لینکتون کردم
مامان ریحانا
8 بهمن 90 16:27
سلام تسلیت می گم خصوصی دارید
محسن چاوشی
4 اسفند 90 20:29
سلام دوست گلم اشک تو چشمام جم شده ولی بهت تسلیت میگم با تشکر ناظر سایت بزرگ رامسر اس ام اس
mohadeseh
14 اسفند 90 1:58
ghorboone in cheshmash beram , daei jan vaghean jash khaliee..


لعیا جون مامان
24 مرداد 91 15:44
سلام خیلی دلم گرفت
محمد رضا
3 فروردین 92 13:55
سلام بغض گیلوم گرفت الان 5 دقیقه هستش وارد وبلاگتون شدم از همون اول تا الان داشتم گریه می کردم ، آروم تر شدم گفتم یک تسلیت بگم. خدابهت صبر بده یا علی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم مهتا می باشد