دخترم مهتا

هفت سالی است که زیبا رخ من خفته به خاک

1396/11/2 7:51
نویسنده : بابای مهتا
440 بازدید
اشتراک گذاری

هفت سالی است که غم ساکن قلبم شده است

هفت سالی است که نور  دو بصر کم شده است

 

هفت سالی است که زیبا رخ من خفته به خاک

دل من جلوه گه غصه وماتم شده است

 

هفت سالی است که آن میوه ی دل دیگر نیست

هفت سالی است که سهم دل من غم شده است

 

هفت سالی است که گلزار دلم خشکیده

گل شاداب جوانی ز کمر خم شده است

 

هفت سالی است که از شعر بلند وصفش

بیت و مصراع جدا... قافیه اش کم شده است

 

هفت سالی است که آن خنده ی مستانه  ی او

قالب عکسی است  که درحاشیه خاتم شده است

 

همه گویند فراموش کنم قصه ولی

بغض جا مانده و تلخی است که سهمم شده است

 

باز شکر تو خدا کز نظر و معجزه ات

چند سالی است که مجنون تو آدم شده است

 

چند سالی است نظر کرده ات از غیب رسید

شکر این معجزه ات ذکر دمادم شده است

 

مِهر او تا به ابد... ساکن قلبش شادی

چون حضورش سبب شادی قلبم شده است

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم مهتا می باشد