دخترم مهتا

به یاد مهتای عزیزم

1392/7/16 7:05
نویسنده : بابای مهتا
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 روی مهتای عزیزم دیدنی است          دخترم توی کفن بوسیدنی است

روی مهتا شد به زیر ابر تار                 ابر تاری تا قیامت پایدار

جان مهتا شیشه عمر من است         شیشه عمر من افتاد و شکست

از توقف در زمین او خسته شد          چشم شهلای عزیزم بسته شد

قلب مه در آسمان شد چاک چاک           چون که تا یش در زمین شد زیر خاک

در زمین خوابیده مهتا دخترم           آسمان پتک گران شد بر سرم

 

(یه بوس میدی به بابا )

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرمر(مامی کسرا)
16 مهر 92 10:29
قربون اون چادر پوشیدنت......روحت شاد باشه عزیز خاله...
مامان محیا
19 مهر 92 0:22
تسلیت بابای مهتا, واسه یه فرشته چیزی نمیشه گفت, ماییم که دلتنگی ماییم. که باید صبر کنیم, هنوزم وقتش نرسیده بگید چی شده?


سلام
و شرمنده از محبت و ابراز لطف بی کران شما من که آمادگیش رو داشتم ولی مامانش باید خیلی از مطالب رو بیان کنه
مامان محیا
23 مهر 92 3:21
باشه بابای مهربون, روحش شاد هست , جاش هم خوب هست همنشین فرشته هاست, پس دعای من واسه شما و مادرش هرچند میدونم خیلی سخته و هیچ تسکینی نیست اما خداوندبهتون صبر بده و تسلی خاطر,


ممنون از ابراز لطف و محبت شما، نفرمایید که دعای شما تسکینی نیست چون خداوند متعال می فرمایند دعای مومن در حق برادر وخواهر دینی اش به اجابت نزدیک تر است. انشاء الله که شما همیشه شاد و سلامت و سربلند باشید.
ساناز
28 مهر 92 22:30
سلام بابای مهتا, با عرض تسلیت و صبر جمیل برای شما, خدا فرشته توونو بیامرزه و روحش شاد, یه سوال, ایا شما فرزند دیگه ای دارید?


سلام
وقت زیباتون به خیرو شادی و ممنون از ابراز محبتتون
آره به حمدالله
مامان امیرناز
16 آبان 92 23:29
سلام ایشالا فرشته اتون در کنار 3 ساله امام حسین در بهشت باشه
ملیحه
6 بهمن 92 8:41
واقعا بهتون تسلیت میگم.منم یک دختر 2 ساله به اسم مهتا دارم و با دیدن عکس دختر از دست رفتتون دنیا دور سرم شروع به چرخیدن کرده و فقط دارم اشک میریزم.خدا کمک کنه بتونید با این غم کنار بیاید اما حتی تصورش هم وحشتناکه.عزیزم مادرش چی میکشه...
بابای مهتا
پاسخ
سلام... وقت زیباتون به خیر و شادی... ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید... ممنون از اینکه قابل دونستید و به وبلاگ زیبای خفته در خاک من هم سری زدید... راستی حس کردید مهتا یکی از زیبا ترین اسم هاست... دعامی کنم که مهتا خانوم شما همیشه شاد و سلامت و خندون باشه...
مهتا
2 شهریور 95 15:36
اسم منم مهتاهست ومیدونم مهتاکوچولوهمیشه کنارشماودرقلبتون جای خواهدداشت
بابای مهتا
پاسخ
ممنوم از لطف و محبتتون.. چه اسم زیبایی شاد باشی همیشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم مهتا می باشد