دخترم مهتا

به یاد مهتای عزیز

1390/10/21 8:33
نویسنده : بابای مهتا
1,888 بازدید
اشتراک گذاری

 

    

شعر مهتا‌

روی مهتای عزیزم دیدنی است          دخترم توی کفن بوسیدنی است

روی مهتا شد به زیر ابر تار                 ابر تاری تا قیامت پایدار

جان مهتا شیشه عمر من است         شیشه عمر من افتاد و شکست

از توقف در زمین او خسته شد          چشم شهلای عزیزم بسته شد

قلب مه در آسمان شد چاک چاک           چون که تا یش در زمین شد زیر خاک

در زمین خوابیده مهتا دخترم           آسمان پتک گران شد بر سرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه
20 دی 90 14:04
دلم گرفته از دنیا سیرم دارم میمیرم بگو سراغتو از کی بگیرم من میمیرم دلم گرفته دلخوشی ندارم چه نا امیدم ببین به اخر دنیا رسیدم
ستاره آسمونی
20 دی 90 14:16
اصلا قابل تصور هم نیست. واقعا زیبا رو بوده و هست. یادمون نره هیچ کار خدا بی حکمت نیست.
فاطمه
20 دی 90 14:28
بابا جون میگید چرا مهتا جونی پر کشید
الهام (مامان لنا)
20 دی 90 14:59
الهی واقعا" که زیباست ولی اینو بدونین که هیچ حکمت خدا بی علت نیست لطفا" هوای مامانشو داشته باشین و خدا خودش بهتون صبر بده
مادر آیاتای
20 دی 90 23:33
سلام پدر مهتای عزیز. اشکم سرازیر شد از دیدن وبلاگتون. دلم ریش شد. خداوند بهتون آرامش بده. الهی من بگردم که چشماش با آدم حرف میزنه.شعراتون آدمو داغونتر میکنه. همدردی منو بپذیرید. قلباً میگم. دوست داشتید به وبلاگ آیاتای سر بزنید. انگار اونم مهتای شماست. هیچ فرقی نداره. بچه ها همه هدیه ها و امانت های خدا هستند و اگه از آدم پس گرفته بشن جای گله ای نیست. اینهمه شکوه و بی تابی ما وقتی عزیزی رو از دست میدیم به خاطر اینه که پر کردن خلاً بعد از اون عزیز رو امکان ناپذیر میدونیم. وگرنه همه آگاهیم که هر کی زودتر رفت خودش راحت شده و بازمانده ها بیقرار. نمیخوام بیشتر از این برم روی اعصابتون. اما خیلی دلم گرفت. لطفأ آرومتر و امیدوارتر شعر بگید تا وقتی میایم بهتون سر میزنیم خوشحال بشیم.
مامان کوروش
21 دی 90 0:12
فاطمه
21 دی 90 8:06
بابا جون سلام خوبی مامان ایاتای راس میگه توکل کنید به خدای مهربون
سارا
28 دی 92 21:04
نميخوام ناراحتتون كنم ولي مهتا چرا رفت چي شد سلام صبح زیباتون به خیر و شادی... ممنون از اینکه قابل دونستید و به وبلاگ زیبای خفته در خاک من هم سری زدید... راستش داستانش طولانیه و قراره به کمک مامانش اون وقایع رو تو وبلاگش قرار بدیم... ولی همین رو بدونید که خیلی مظلومانه و معصومانه رفت...
مجتبی
1 تیر 94 17:00
آدم دلش میترکه...چه دنیاییه...بعد از چند سال اتفاقی دیدم مطلبتونو...بچه آدم وجودی از خود آدمه...
بابای مهتا
پاسخ
سلام... روزتون به خیر وشادی همیشه ی همیشه.. ممنون از لطف و محبتتون... ان شاءالله که شما در کنار همه ی عزیزانتون شاد و سلامت و بهروز باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم مهتا می باشد