دخترم مهتا

یاد از آن بهاران

1391/3/29 11:35
نویسنده : بابای مهتا
1,347 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ای که بوی باران شکفته در هوایت

یاد از آن بهاران که شد خزان به پایت

شد خزان به پایت بهار باور من

سایه بان مهرت نمانده بر سر من

 جز غمت ندارم به حال دل گواهی

ای که نور چشمم در این شب سیاهی

چشم من به راهت همیشه تا بیایی

باغ من، بهارم ، بهشت من کجایی؟

 جان من کجایی

کجایی

که بی تو دل شکسته ام

سر به زانوی غم نهاده ام، به گوشه ای نشسته ام

آتشم به جان و خموشم چو نای مانده از نوا

مانده با نگاهی به راهی که می رود به ناکجا

وای از این غم جدایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدیه جووووووووووووووون
29 اسفند 90 13:25
سلام من در این سال جدید سلامت، سعادت، سیادت، سخاوت، سربلندی، سرافرازی و سرور را به عنوان هفت سین خوشبختی برای شما آرزومندم.
سارا
29 اسفند 90 14:02
بهتون تسلیت میگم چه دختر نازی داشتین. میشه بدونم چه طوری پرواز کرد این گل ناز خدا بهتون صبر بده. اشکم جاری شد دلم شکست مهتا جون الان بغل فرشته هاست. مامان بابای عزیزش خدا بهتون صبر بده
آرامش
29 اسفند 90 14:56
سلام بابای مهتاب برای پیام تبریکتون واقعا ممنونم من هم سال خوبی رو برای شما و مامان مهتاب آرزو میکنم وبرای شما در این سال بهترین ها و دلی سرشار از خوشی آرزو میکنم خدا نگهدارتون
ترنم
29 اسفند 90 19:20
بابایه مهربون ممنونم از حضور گرمتون و شعر خیلی زیباتون، امیدوارم هر چی شادیه مهمون قلب مهربونتو ن بشه تو این سال نویی تو رو خدا شاد باشید چون فرشته هایه نازمون که جایی نرفتن همین جا پیشه خودمونن اما کسی مراقبشونه که از خود ما بیشتردوسشون داره پس بخندید تا این فرشته هامونم بخندن
مادر کوثر
3 اردیبهشت 91 10:37
برای مهتای بهشتی که مادرش فاطمه ی زهراست و حتما دم در بهشت منتظره پدر و مادر مهربونش میمونه
ترنم
4 اردیبهشت 91 15:16
من خدا را دارم کوله بارم بر دوش سفری میباید سفری بی همراه گم شدن تا ته تنهایی محض سازکم با من گفت هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی تو بگو از ته دل من خدا را دارم من و سازم چندیست که فقط با اوییم
مهتا
26 آذر 94 12:17
مثل این که باهم هم اسمیم ببخشیدامادلیلش چی بوده؟؟؟
بابای مهتا
پاسخ
سلام... واقعا چه اسم زیبایی... مهتا... ممنون از اینکه به مهتای من هم سر زدید... راستش خلاصه ای از داستانش رو بنام داستان مهتا توی صفحه اول نوشتم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم مهتا می باشد